نسخه ویژه فراری 458 [ویدئو]
 


Ferrari 458 Speciale

Ferrari 458 Speciale

بگذارید بحث را یک راست از پیشرانه این خودرو آغاز کنیم، موتور 4.5 لیتری V8 اصلاح شده این خودرو(موتور فراری 458 ایتالیا) قادر است در دور موتور 9 هزار، 605 اسب بخار قدرت و در دور موتور 6 هزار 540 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این یعنی قوی‌ترین موتور V8 تنفس طبیعی! 135 اسب بخار برای هر لیتر حجم موتور.

این نسخه از 458 حدود 1290 کیلوگرم وزن دارد و تنها به 3 ثانیه احتیاج دارد تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد، این خودرو ظرف 9.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. فراری اسپچاله توانسته است در مدت 1 دقیقه 23.5 ثانیه مسیر Fiorano را طی کند، یعنی 1.5 ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد.

این خودرو از سبک طراحی پینین فارینا (Pininfarina) بهره می‌برد که بسیار جذاب و آیرودینامیکی است. به عنوان مثال فلپ های جلو و عقب با تنظیم اتوماتیک برای عبور کردن بهتر باد، روی این خودرو نصب شده‌اند. ضربه گیر های جدید عقب، رکاب‌های جانبی و جلو پنجره های مشبک از ویژگی‌های جدید این خودرو هستند. همچنین لوله اگزوز های دوگانه جایگزین لوله اگزوز های سه‌قلو نسخه استاندارد شده‌اند. فراری برای متفاوت کردن این نسخه، نقش‌های گرافیکی سفید و آبی تیره به این خودرو اضافه کرده است. شایان ذکر است، سیستم SSC هم برای ارائه قدرت بهتر، به این خودرو اضافه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 362
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 362
بازدید ماه : 13290
بازدید کل : 463004
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2